کارتریج ایرانی ژوبین

شرکت سرزمین سبز پایا تولید کننده انواع کارتریج ایرانی چاپگرهای لیزری در ایران می باشد

کارتریج ایرانی ژوبین

شرکت سرزمین سبز پایا تولید کننده انواع کارتریج ایرانی چاپگرهای لیزری در ایران می باشد

شرکت سرزمین سبز پایا تولید کننده انواع کارتریج ایرانی چاپگرهای لیزری در ایران با هدف ارائه راه حل جامع در زمینه آی تی و عرضه، پشتیبانی و آموزش سخت افزارهای چاپگر ایجاد گردیده است.
انجام پروژه های مختلف در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا و نظارت بر طرح های انفورماتیکی و همچنین ارائه و تامین کلیه محصولات آیتی شامل سرور، تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات،کپی،فکس، پرینتر، پلاتر، اسکنر، لپ تاپ، تجهیزات شبکه وکامپیوترهای شخصی و صنعتی وچند کاره و مواد مصرفی کارتریج تونر مورد نیاز کاربران و همچنین ارائه سرویس و نگهداری سالیانه ماشینهای اداری و شارژ کلیه کارتریج های چاپگرهای لیزری اعم سیاه و سفید و رنگی مفتخر است که یکی از بزرگترین شرکتهای انفورماتیکی کشور است.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

انتخاب چاپگر لیزری مناسب

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۲۰ ب.ظ

در زمان انتخاب یک چاپگر مناسب، علاوه بر در نظر گرفتن قیمت، به پارامترهای دیگری همچون سرعت و کیفیت باید دقت داشت. در واقع به تعداد صفحاتی که یک چاپگر قادر است دریک زمان مشخص چاپ کند سرعت آن می گویند. تولید کنندگان با ارائه چاپگرهای پیشرفته و تغییر در مدل های قبلی خود ، سعی در جلب رضایت مشتریان دارند. کیفیت چاپ در چاپگرهای لیزری تک رنگ ، یکی از نکات مهم و برجسته این نوع از چاپگرها محسوب می گردد. با توجه به امکانات ارائه شده توسط این نوع از چاپگرها نظیر حافظه وسینی محل استقرار کاغذ ، می توان از آنان در مواردیکه حجم عملیات چاپ بالا باشد،استفاده نمود.

در گذشته بیشتر چاپگرهای لیزری به صورت تک رنگ بودند اما امروزه چاپگرهایی وارد بازار شدند که به صورتی رنگی هستند. در چاپگرهای رنگی و سیاه سفید تفاوت هایی وجود دارد و این تفاوت ها به دلیل این است که چون چاپگرهای رنگی ماهیت شان متفاوت است فرآیند چاپ آن ها نیز با چاپگرهای سیاه و سفید متفاوت است. در چاپگرهای رنگی فازهای متفاوتی وجود دارد که در هر کدام از این فازها و مراحل رنگ های آبی، قرمز، زرد و سیاه مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی که این چهار رنگ با یکدیگر ترکیب می شوند رنگ های زیاد و متنوعی به وجود می آیند.

در مرحله اوّل، نوع چاپگر انتخابی بستگی به کاری دارد که شما می خواهید با چاپگر خود انجام دهید. مانند چاپ متن و تصاویر گرافیکی سیاه و سفید و یا رنگی، این عامل باعث تغییر در نوع چاپگر انتخابی شما می شود. مثلاً اگر شما به چاپ تعداد زیادی صفحات متنی احتیاج دارید، آن وقت برای شما یک چاپگر لیزری تک رنگ مناسب است.ولی برای تصاویر گرافیکی و عکس، دیگر نمی توانید از یک چاپگر لیزری سیاه و سفید استفاده کنید و نیاز به یک چاپگر رنگی جوهرافشان یا لیزری دارید تا بهترین کارایی را بدست آورید.

بر اساس نوع مصرف و کارایی، چاپگرها را می توان به 5 نوع مختلف تقسیم کرد:

عوامل مهم در خرید چاپگر :

  • دقّت چاپ، تفکیک پذیری
  • سرعت چاپ
  • کیفیت چاپ
  • قیمت چاپ در صفحه

دقّت چاپ در یک چاپگر یکی از عوامل مهم در انتخاب چاپگر است. دقّت چاپ در اصل به تعداد نقاطی گفته می شود که در هر اینچ مربع از صفحه توسط چاپگر ایجاد می شود. به همین منظور، در هنگام معرفی دقّت چاپ چاپگر آن را با دو عدد معرفی می کنند. مانند 600* 600 که اوّلین عدد مربوط به دقّت چاپ افقی و دومین عدد مربوط به دقّت چاپ عمودی است. امروزه اکثر چاپگرها از دقّت استاندارد 600 * 600 پشتیبانی می کنند که این عامل باعث به وجود آمدن تصاویری با دقّت بالا در حین چاپ می شود. بهترین راه برای بررسی کیفیت چاپ یک چاپگر، توجه به دقّت چاپی نیست که بر روی چاپگر نوشته شده است، بلکه مهم تصویری است که بعد از چاپ چاپگر خارج می شود و شخص آن را در مقابل چشم خود می بیند. این حالت بهترین نوع قضاوت در دقّت چاپ است.

نظرات (۱)

  • یک درآمد| کسب درآمد از اینترنت
  • سلام وبلاگ خیلی خوبی داری 

     

    معلومه نویسنده ی حرفه ای این وبلاگ رو مینویسه 

     

    یه سایت عالی برای افزایش فالوور و ممبر بهت معرفی میکنم 

    قیمت مناسب و کیفیت خوبی داره حتما بهش سر بزن

    folloower.ir

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.